Begin to live!

Kezdj élni!

Menj le...

2016. május 01. - kezdjelni

...az edzőterembe, a jógaklubba, a futópályára, a túraösvényre, a lovardába vagy bárhová és kezdj mozogni!

bringa.jpg

Mindegy, hogy mit csinálsz, de fontos, hogy végre elkezdd, és soha többé ne hagyd abba! A sport nem egy hónapig, vagy fél évig kell, hogy az életed része legyen, itt nincs végső cél, csak maga a MOZGÁS.

Már az is nagyon jó, ha otthon félre tolod  a dohányzóasztalt a kanapé elől és tornázol egy órát a szőnyegen. Így kezdtem én is. Nem akartam a tipikus újévi fogadalmas kiscsaj lenni, aki január 2-án felbukkan a konditeremben, félve tekintget körbe a vasak közt, majd néhány hét múlva örökre felszívódik. Nem akartam foglalni a helyet az öltözőben a törzstagok elől, utálják az ilyen magam fajtákat. Persze én nem tűnök el 2 hét után, tudom, mert megfogadtam. De inkább úgy döntöttem, hogy először maradok a dohányzóasztal helyén a szőnyeg-tornánál, és majd ha látom, hogy ez oké nekem, elmegyek a konditerembe is.

Így aztán dvd-k és netes videók betöltése után a nappaliban kezdtem mozogni. Szinte minden nap egy órát szántam erre. Hétvégén is, este 9-kor is, fárasztó napok után is. Amikor a kezdőknek 0,5kg-os súlyzót javasoltak, akkor én szabd kézzel sem tudtam végigcsinálni a gyakorlatokat,  3-4 perc után azt éreztem, hogy leszakad a karom. De nem adtam fel. Tudtam, hogy ez most csak a kezdet. Nem siránkoztam azon, hogy milyen rossz állapotban vagyok, hanem tudomásul vettem és elkezdtem ehhez az állapothoz mérni magam. Fantasztikus érzés volt 4 perc helyett 8 percig bírni, vagy először végig szabályosan, odafigyelve edzeni egy-egy etapot és mindegy volt, hogy még mindig súlyzók nélkül nyomtam. Fejlődtem, és a változás nagyon hamar beindult. Minden apró siker energiát adott, hogy folytassam és minden nap többet akarjak.

Vágj bele te is!

  1. Határozd el, hogy végre megmozdusz és tudd, hogy ez örök életre szól majd!
  2.  Mérd fel, hogy mire vagy képes, de ne keseredj el, akkor sem, ha rosszabb a fizikai állapotod mint gondoltad.
  3. Mindig magadhoz mérd magad, örülj a feljődésnek.
  4. Ne hagyj ki egyetlen edzésnapot sem!

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdjelni.blog.hu/api/trackback/id/tr678676730

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása