Begin to live!

Kezdj élni!

Elkezdtem élni

2016. május 01. - kezdjelni

December 27-én tettem egy újévi fogadalom-csomagot: Elkezdek élni!
A csomag legfontosabb elemei ezek voltak:

  1. Lefogyok egy év alatt minimum 20, maximum 30 kg-ot
  2. Keresem a kalandokat
  3. Pénzügyeimet kézbe veszem
  4. Megtanulok angolul
  5. Lediplomázom
  6. Fejlesztem a szakmai ismereteimet

Tudom, hogy többnyire mi az újévi fogadalmak sorsa, így tudatosan nem is január 1-én kezdtem bele az új életembe, hanem már a két ünnep közt. Ennek ellenére január 4-ig még sok minden "belefért" nekem ugyanúgy, ahogyan másoknak azóta is és mindig "belefér" valami, ami miatt elbuknak a próbálkozások.

Hét nap után rájöttem, hogy annak, amit elkezdtem, semmi értelme, és drasztikusabb módszerekre van szükség. Ez alatt a hét nap alatt sokat olvastam, szinte a gépem előtt töltöttem minden szabadidőmet, hogy megtaláljam a legjobb módszert, majd végül felismertem, hogy nincsenek módszerek és technikák. Végig olvastam rengeteg blogot, weboldalt, átrágtam a mindenhol fellelhető tipikus tanácsokat,  és végül megértettem, hogy bár sokat építkeztem belőlük, általános megoldást nem adnak, a legtöbb szuper tipp nem csak ér semmit, sokszor még hátráltat is.

Tele van a net csúsztatással, hazugsággal, olyan írásokkal, melyek simogatnak, hogy népszerűek legyenek, mert ha felbukkan valaki, aki kimondja az igazságot, azt nem szívesen olvassuk.  Nincs nekem sem a birtokomban az igazság kulcsa, de elindultam egy úton és boldog vagyok tőle, hogy arra haladok végre, amerre mindig is szerettem volna.

 

azut01.jpg

Április végére:

  1. Lefogytam 12 kg-ot
  2. Elkezdtem jógázni, futni, kondizni és hegyi kerékpározni
  3. Minden hónapban több marad a fizetésemből
  4. Célba vettem őszre a középfokú nyelvvizsgát
  5. Leadtam az egyetemen a szakdolgozatomat
  6. A munkámban kiválasztottam 2-3 részterületet, amelyekkel behatóbban kívánok foglalkozni

Hogyan értem el mindezt? Hogyan megyek tovább?
Kövess a blogomon és elmondok mindent.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdjelni.blog.hu/api/trackback/id/tr438676844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása